OBCHODNÍ PODMÍNKY A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Obchodní podmínky a Reklamační řád
Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je MolnarT s.r.o., se sídlem Čalovec 120, 94602 Čalovec, Slovensko, IČO: 55199151, DIČ: 2121899615, zapsaná v OR Nitra, vložka č. : 60075/N, (dále jen "prodávající") a kupujícím, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
Nakupování zboží na našich internetových stránkách mohou uskutečnit právnické i fyzické osoby za předpokladu dodržení níže uvedených pravidel.
Stručný popis nakupování v našem internetovém obchodě:
1. Výběr zboží
2. Vložit do košíku
3. Po vložení do košíku můžete pokračovat v nákupu, nebo přistoupit k objednávce
4. Vyberte způsob dodání zboží a platby
5. Pokud jste u nás již zaregistrován, klikněte na volbu "Stávající zákazník". Pokud u nás nemáte vytvořen účet, pokračujte kliknutím na volbu "Nový zákazník" nebo "Jednorázový nákup". Vaše identifikační údaje jsou nezbytné pro ukončení objednávky. Políčka označená ikonou jsou povinná pole.
6. Potvrďte objednávku - o jejím přijetí obratem dostanete potvrzení e-mailem.
Tento email obsahuje přílohu (Vámi vytvořenou objednávku) při platbě převodem s údaji k platbě: IBAN, částku, variabilní symbol je číslo objednávky.
Pokud náhodou tento email neobdržíte, prosím zkontrolujte:
a.) zda jste řádně ukončili objednávání (potvrdily objednávku)
b.) zda jste zadali správnou emailovou adresu
c.) zda jste email nedostali mezi spam
d.) či Vaši emailovou schránku nemáte přeplněnou
Pokud navzdory těmto nedostali potvrzující email, prosím kontaktujte nás telefonicky (+421915459112), nebo emailem (objednavky@taxikashop.sk)
Zboží si můžete objednat také telefonicky: +421915459112
Předem Vám děkujeme za projevenou důvěru a věříme, že nákup bude pro vás příjemný a pohodlný.
- Povinnosti prodávajícího
Prodávající se zavazuje dodat zboží v objednaném množství, ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky.
Pokud zboží není na skladě je povinen Vás do 24 hodin informovat.
Prodávající se zavazuje důkladně zabalit objednané zboží.
Neodpovídáme za:
-poškození zásilky zaviněné poštou, kurýrem
3. Povinnosti kupujícího
- zaplatit za zboží kupní cenu ve výši a ve smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky.
-při přebírání produktu je spotřebitel povinen zkontrolovat fyzickou neporušenost a kompletnost zásilky.Pokud je zásilka viditelně poškozena a zničena, spotřebiteli doporučuje nepřevzít zásilku a se zasilatelskou společností sepsat Zápis o škodě na zásilce a kontaktovat prodávajícího.
V případě nepřevzetí dobírkové zásilky zákazníkům www.taxikashop.sk vyhrazuje právo požadovat od zákazníka smluvní pokutu ve výši 300 Kč, která zahrnuje škodu e-shopu -VÝDAJE na poštovné, balné, fakturaci, manipulaci se zbožím). Podle § 420 odst. 1 zákona č, 40/1964 Sb, občanský zákoník, který říká: Každý odpovídá za škodu, kterou způsobil porušením právní povinnosti. Tuto částku je zákazník povinen uhradit nejpozději do 10 dnů. Pokud se tak nestane, kupující (adresát) bude evidován na černé listině e-shopu.
- Ceny zboží
Všechny ceny uvedené na stránkách jsou včetně DPH. V ceně zboží není započítáno poštovné a balné.
- Dodací podmínky
Dodací doba do České republiky od odeslání balíčku trvá 2-3 pracovní dny.
Pokud si zvolíte způsob platby převodem, zboží Vám bude zaslán hned po najetí peněz na náš účet.
Pokud si zvolíte způsob platby dobírkou, zboží Vám bude zaslán na druhý pracovní den od objednání zboží.
Pokud náhodou se zboží mezitím vyprodá, okamžitě Vás o tom informujeme telefonicky, v příp. emailem.
O podání balíčku Vás informujeme emailem a SMS zprávou.
Ke každé objednávce přikládáme fakturu, která slouží zároveň jako dodací list.
- Poštovné a balné
- kurýr GLS - při platbě převodem: 165 Kč
- dobírka: 35 Kč
7. Záruční doba
Na prodávané zboží, pokud není určeno jinak, je poskytována zákonná záruční doba 24 měsíců. Přiložený doklad o prodeji slouží zároveň jako dodací a záruční list. Záruční doba začíná běžet v den od převzetí věci kupujícím. Práva a povinnosti kupujícího se řídí podle občanského zákoníku. Záruku si lze uplatnit na e-mailové adrese taxikamr3@gmail.com. Při údržbě a používání zboží je třeba řídit se návodem k použití a údržbu.
- Zrušení objednávky
Objednávku můžete zrušit do 12 hodin bez uvedení důvodu. Zrušení nám zašlete na e-mailovou adresu: objednavky@taxikashop.sk nebo telefonicky +421915459112.
- Reklamace
Reklamace jsou vyřizovány podle platných právních předpisů Slovenské republiky.
Reklamovat lze pouze zboží zakoupené a zaplacené u prodávajícího.
Před převzetím a zaplacením zásilky, si ještě na místě zkontrolujte, zda zásilka není poškozena. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít.
Reklamace se vztahuje pouze na prokazatelné výrobní vady způsobené výrobcem, které byly zjištěny ihned po dodávce zboží, nebo během jeho používání.
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené uživatelem během běžného používání zboží. Reklamační formulář - kliknetě zde
Postup při reklamaci
- Po převzetí zboží si prohlédněte zboží a fakturu, která slouží jako dodací a záruční list. Pokud zjistíte při převzetí zboží chyby, je vaší povinností oznámit nám zjištěné skutečnosti prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky nejlépe ihned, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.
- V případě, že zjistíte výrobní chyby, je třeba nejprve zboží na vlastní náklady zaslat na naši adresu (MolnarT s.r.o., č.120, 94602 Čalovec, SLOVENSKO) spolu s uvedením důvodu reklamace. K zásilce nezapomeňte přiložit kopii dokladu o prodeji, který jsme poslali se zbožím. Reklamované zboží vám vyměníme za jiný, který si vyberete, nebo vám vrátíme peníze. Poškození zboží při přepravě má za následek neuznání reklamace. Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata.
Doba vyřízení reklamace
Reklamační řízení začíná běžet dnem převzetí reklamovaného zboží prodávajícím a končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu.
O oprávněnosti reklamace rozhodneme neprodleně avšak nejpozději 3 pracovních dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu, pokud se nedohodne jinak.
Oprávněná reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena na naše náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem.
V případě splnění podmínek pro vrácení zboží bude kupujícímu vrácena celá částka, kterou za zboží zaplatil. Po dohodě může být navrácení částky provedeno formou výměny za jiné zboží v odpovídající hodnotě, který bude zaslán buď s další objednávkou zákazníka, nebo samostatně.
10. Postup při vrácení nebo výměně zboží
Zákazník má právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Pro formulář pro odstoupení od smlouvy - klikněte zde.
Případně je možné zboží vyměnit dle Vašich požadavků. Kupující má informovat prodávajícího telefonicky nebo mailem. Poštovné hradí kupující.
Zboží nemůže být poškozen, sepraný, nošen a musí obsahovat všechny visačky a etikety jako při převzetí. Zboží nelze zaslat na dobírku, takový balík se nepřevezme a bude vrácení zpět odesílateli.
11. Závěrečná ustanovení
Práva spotřebitele vůči prodávajícímu vyplývající ve smyslu zákona č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů a v současnosti platným právním předpisům v obasti ochrany spotřebitele je zákon č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů
Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pro Nitrianský kraj
PO BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1
odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
Reklamační řád
Objednatelem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (produktů).
-
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, kterou podle zákona č. 102/2014 Z.z o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů uzavírá prodávající a kupující na základě zásilkového prodeje.Kupní smlouva vzniká na základě potvrzení objednávky, a to zasláním e-mailové zprávy na adresu uvedenou kupujícím. Vyplněním závazné objednávky, zda registračního formuláře v rámci internetového obchodu dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Prodávající se zavazuje, že údaje neposkytne třetí osobě.
- Ve smyslu platného Občanského zákoníku (zákon č 40/1964 Sb ve znění pozdějších změn) je na každý zboží poskytována záruka 2 roky ode dne uzavření kupní smlouvy při prodeji zboží na soukromou potřebu nebo je shora ohraničena datem spotřeby zboží a běží ode dne převzetí zboží a potvrzení potřebných dokumentů souvisejících se zbožím. Pokud je kupující právnická osoba nebo podnikatel a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost záruční doba se řídí záručními podmínkami výrobce v souladu s § 429 odst. 2 Obchodního zákoníku. Ze záruky jsou vyjmuty vady a poškození výrobku, které vznikly nesprávným zacházením, nesprávným používáním, nesprávným ošetřováním výrobku a jiné.Reklamace jsou vyřizovány podle platných právních předpisů České republiky. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží.
- Pokud zboží vykazuje zjevné chyby, např. pokud je zboží kupujícímu doručeno v poškozeném přepravním obalu, má kupující právo zboží nepřevzít a žádat vrácení peněz nebo zrealizovat novou objednávku.
- Kupující jako soukromá osoba (nepodnikatel) má v souladu se zákonem možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 14 pracovních dnů od data převzetí zboží. V takovém případě kupující kontaktuje prodávajícího a zašle mu písemné prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu či přesné adresy pro finanční vypořádání. Pro formulář pro odstoupení od smlouvy - klikněte zde. Zakoupené zboží v původním stavu jako při převzetí (včetně dokumentace, příslušenství, apod.) Kupující zašle na vlastní náklady spolu s originálem dokladu o koupi zpět na adresu prodávajícího (ale ne formou dobírky). Prodávající se zavazuje vrátit kupujícímu všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne obdržení vráceného zboží, a to poštovní poukázkou nebo převodem na Váš osobní účet. V případě, že prodávající zjistí, že zboží, které mu spotřebitel vrátil při odstoupení od smlouvy, je poškozen zaviněním spotřebitele, je prodávající oprávněn domáhat se odpovědnosti za vzniklou škodu na soudu. Tato skutečnost však nemá vliv na povinnost prodávajícího vrátit spotřebiteli všechny uhrazené platby podle zákona č. 102/2014 Z.z. Jednostranné započtení prodávajícího na náhradu škody vůči pohledávce spotřebitele na vrácení všech plateb podle zákona č. 102/2014 Z.z. je vyloučeno.
- Prodávající nepřebírá vrácené zboží prostřednictvím dobírkové služby. Kupující v případě vrácení zboží je povinen zaslat zboží formou běžného balíku poštou nebo jinou zasilatelskou společností.
- V případě splnění podmínek pro vrácení zboží bude kupujícímu vrácena celá částka, kterou za zboží zaplatil. Po dohodě může být navrácení částky provedeno formou výměny za jiné zboží v odpovídající hodnotě, který bude zaslán buď s další objednávkou zákazníka, nebo samostatně.
- Reklamovat lze pouze zboží zakoupené a zaplacené u prodávajícího. Při uplatnění reklamace je kupující povinen doručit reklamované zboží čistý, mechanicky nepoškozené včetně faktury prodávajícímu. Při uplatnění záruky se kupující řídí pokyny uvedenými v záručním listě, případně kontaktuje prodávajícího pro zpřesnění uplatnění reklamace.
- Prodávající vyřídí reklamaci zboží ihned, ve složitějších případech do 30 dnů od začátku reklamačního řízení. Prodávající sdělí výsledek vyřízení reklamace kupujícímu v zákonné lhůtě a to písemně (e-mailem nebo poštou). Kopii reklamačního protokolu odešle prodávající kupujícímu spolu se zbožím, resp. mu ji předá osobně při převzetí reklamovaného zboží.
- Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k chybě došlo mechanickým poškozením výrobku, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách nebo byl převeden zásah do výrobku jinou než oprávněnou osobou. Ze záruky jsou také vyňaty chyby způsobené živelnou pohromou a nesprávným zacházením s výrobkem.
- V případě výměny zboží za nové dostane kupující doklad, na kterém bude uveden vyměněné zboží. Případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží začíná běžet záruční doba ode dne převzetí nového zboží, avšak pouze na nové zboží.
-
Poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží nebo služby podle obecného předpisu (§ 622-623 občanského zákoníku)
§ 622
(1) Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
(2) Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.
(3) Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.
§ 623
(1) Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(2) Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky změnit kdykoliv, pokud si to bude vyžadovat změna obchodní politiky nebo zákonů.
Ochrana osobních údajů
Všeobecné informace ke zpracování osobních údajů
Provozovatel stránky zodpovědná za zpracování osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, (dále jen GDPR)
PROHLÁŠENÍ PROVOZOVATELE O SPRACÚVAVANÍ SOUKROMÍ
Provozovatel MolnarT s.r.o. se sídlem 120 Čalovec, 946 02, IČ: 55199151 (dále jen „provozovatel“), k zajištění ochrany práv dotčených osob přijal přiměřená technická a organizační opatření, která deklarují zákonné zpracování osobních údajů. Provozovatel dále zavedl transparentní systém zaznamenávání bezpečnostních incidentů a jakýchkoli otázek ze strany dotčené osoby, jakož i jiných osob.
Jednotlivé informace se může dotyčná osoba dozvědět i telefonicky na: +421915459112, emailem: objednavky@taxikashop.sk, osobně na adrese: 120 Čalovec, 946 02, Slovensko, nebo na webovém sídle provozovatele: https://taxikashop.cz/obchodni-podminky-a-ochrana-osobnich-udaju/m221
Níže uvádíme informace o zpracování a ochraně osobních údajů ve smyslu nařízení EP a Rady EU. 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu takových údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů) a zákona SR 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů (dále jen: „zákon o ochraně osobních údajů“).
1. Provozovatel
MolnarT s.r.o.
120 Čalovec, 946 02
IČO: 55199151
Vaše údaje zpracováváme pro vlastní účely jako Provozovatel. To znamená, že my stanovujeme účely, pro které Vaše osobní údaje shromažďujeme, určujeme prostředky zpracování a zodpovídáme za jejich řádné provedení.
2. Seznam našich zprostředkovatelů a příjemců, kteří zpracovávají Vaše osobní údaje
Provozovatel může v určitých případech zpracovávat osobní údaje dotčených osob i prostřednictvím zprostředkovatelů, kteří jsou pověřeni zpracováním osobních údajů v souladu s článkem 28 Nařízení GDPR.
Zprostředkovatelé zpracovávají osobní údaje dotčených osob jménem Provozovatele. Zpracovávání osobních údajů prostřednictvím zprostředkovatele nemá negativní vliv na výkon a uplatňování práv dotyčné osoby. Provozovatel využívá pouze zprostředkovatelů poskytujících přiměřená technická, organizační a další opatření tak, aby zpracování splňovalo požadavky GDPR a aby byla v plném rozsahu zajištěna ochrana práv dotyčné osoby.
Provozovatel při zpracování osobních údajů dotčených osob využívá následující kategorie zprostředkovatelů:
- Společnosti zabezpečující dodávky technického řešení, služby webhostingu, údržby a podpory IT systémů používaných Provozovatelem.
- Společnosti zajišťující účetní a daňové povinnosti.
- Společnosti zajišťující marketingové aktivity.
Provozovatel při zpracování osobních údajů dotčených osob využívá následující kategorie příjemců:
- Účel zpracování osobních údajů
Jménem MolnarT s.r.o. jako provozovatel, získáváme od Vás pouze ty údaje, které skutečně potřebujeme na poskytnutí plnohodnotné služby při doručování Vámi objednaných produktů, při poskytování klientské a produktové podpory nebo při vyřizování případně vzniklých reklamací. Účely zpracovávání osobních údajů při jednotlivých procesních krocích jsou:
• Při komunikaci s klienty telefonicky, osobně, formou elektronické/papírové pošty nebo prostřednictvím online kontaktního formuláře zpracováváme údaje ve smyslu čl. Čl. 1 písm. f) Nařízení GDPR – oprávněného zájmu za účelem reakce na Vámi podanou poptávku/podnět nebo otázku ohledně poskytovaných služeb a dodávaných produktů, kdy je nezbytné verifikovat relevanci požadavku, nebo realizovat případný následný kontakt Vás jako dotčené osoby.
• Po potvrzení objednávky, čili po vzniknutí smluvního vztahu mezi provozovatelem MolnarT s.r.o. a Vámi jako dotčenou osobou objednatelem, při potřebné kooperativní komunikaci s klientem, při informování o změnách stavu objednávky, při finálním osobním doručování, nebo při přípravě a vystavování daňového dokladu (faktury) zpracováváme údaje ve smyslu čl. Čl. 1 písm. b) Nařízení GDPR – kde zpracování údajů je nezbytné pro naplnění smluvního vztahu, jejíž smluvní stranou jste Vy jako dotyčná osoba klient.
• Po potvrzení objednávky, čili po vzniku smluvního vztahu mezi provozovatelem MolnarT s.r.o. a Vámi jako dotyčnou osobou objednatelem / klientům, při potřebné kooperativní komunikací s klientem, při informování o změnách stavu objednávky, při finálním osobním doručování, nebo při přípravě a vystavování daňového dokladu (faktury) zpracováváme údaje ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení GDPR - kde zpracování údajů je nezbytné pro naplnění smluvního vztahu, jejíž stranou jste Vy jako dotyčná osoba klient
• Prostřednictvím webového sídla sídla https://taxikashop.cz/ máte možnost si dobrovolně vytvořit a zaregistrovat uživatelské konto, jehož prostřednictvím je možné realizovat zjednodušené online nakupování a evidenci všech nákupů, nebo zaregistrovat si emailovou adresu jako odběratel produktových novinek - newsletterů, kde zpracováváme údaje v smyslu Čl. Čl. 1 písm. a) Nařízení GDPR – na základě uděleného souhlasu se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem vytvoření a vedení uživatelského konta, nebo za účelem zasílání aktuálních novinek formou newsletterů na poskytnutou emailovou adresu.
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu zák. čj. 452/2021 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů neodmítnete zasílání elektronické pošty pro účely přímého marketingu. Zpracovávání osobních údajů za účelem zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě ve smyslu čl. Čl. 1 písm. f) Nařízení GDPR našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. K zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zprostředkovatele zpracování, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o koupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat
- Seznam zpracovávaných osobních údajů
- Údaje potřebné pro odeslání zprávy prostřednictvím online kontaktního formuláře
- Jméno
- Adresa elektronické pošty
- Telefonní číslo
- Město - Údaje při registraci k odběru newsletteru - produktových novinek
- Adresa elektronické pošty - Údaje potřebné pro registraci uživatelského konta
- Jméno a příjmení
- Adresa elektronické pošty
- Adresa trvalého bydliště, případně jiná korespondenční adresa pro doručení zásilky
- Telefonní číslo
- Osobní přístupové heslo - Údaje potřebné pro realizaci objednávky
- Jméno a příjmení
- Adresa elektronické pošty
- Adresa trvalého bydliště, případně jiná korespondenční adresa pro doručení zásilky
- Telefonní číslo - Fakturační údaje
- Jméno a příjmení
- Adresa trvalého bydliště, případně jiná korespondenční adresa pro potřeby fakturace
- číslo účtu / IBAN - Kontaktní údaje v případě doručování zásilky
- Jméno a příjmení
- Adresa trvalého bydliště nebo jiná korespondenční adresa pro doručení zásilky
- Telefonní číslo - pro potřeby potvrzení data, času a místa doručení, nebo v případně provedení
změny v objednávce
- Adresa elektronické pošty - pro potřeby zaslání elektronického potvrzení objednávky a změny stavu objednávky, zároveň jako nouzový komunikační prostředek pokud zákazník není dostupný na uvedeném telefonním čísle.
- Doba zpracování a uchovávání Vašich osobních údajů
Osobní údaje zpracovávány ve smyslu článku. Čl. 1 písm. a) Nařízení GDPR – na základě Vámi uděleného souhlasu se zpracováním osobních údajů za účelem vytvoření a vedení uživatelského konta, nebo za účelem zasílání aktuálních marketingových novinek zpracováváme údaje po dobu 3 let, nebo do odvolání souhlasu. V případě končící doby zpracování údajů realizujme kontakt písemnou formou nebo prostřednictvím elektronické pošty, kdy je možné souhlas se zpracováním osobních údajů pro definovaný účel obnovit a prodloužit na následující období zpracování. V případě neudělení souhlasu při obnovování a prodlužování účelu zpracování nebo nereagování na provedený kontakt, Vaše osobní údaje již nebudeme dále zpracovávat - tzn. automaticky údaje vyřadíme z evidence, elektronické údaje technicky vymažeme ze systémů a fyzicky skartujeme.
Osobní údaje zpracovávány ve smyslu článku. Čl. 1 písm. f) Nařízení GDPR – na základě oprávněného zájmu, které byly získány při reakci na Vámi podanou poptávku/podnět nebo otázku ohledně poskytovaných služeb a dodávaných produktů, kdy bylo nezbytné verifikovat relevanci požadavku, nebo realizovat případný následný kontakt klienta/dotčené osoby, po vyřízení nebyly následně postoupené do předsmluvního nebo smluvního vztahu jsou neprodleně vymazány.
Jak Provozovatel zabezpečíme výmaz osobních údajů bez zbytečného odkladu poté, co: byly ukončeny všechny smluvní vztahy mezi vámi a Provozovatelem; a / nebo
- zanikly všechny Vaše závazky vůči Provozovateli; a / nebo
- byly vybaveny všechny Vaše reklamace a žádosti; a / nebo
- byly vypořádány všechny další práva a povinnosti mezi Vámi a Provozovatelem; a / nebo
- byly naplněny všechny účely zpracovávání stanovené právními předpisy nebo účely zpracování, na které jste nám dali souhlas, pokud zpracování probíhalo na základě souhlasu dotčené osoby; a / nebo
- uplynula lhůta, na který byl souhlas udělen nebo dotčená osoba svůj souhlas odvolala; a / nebo
- bylo vyhověno žádosti dotyčné osoby o výmaz osobních údajů a byl naplněn některý z důvodů odůvodňujících vyhovění této žádosti; a / nebo
- nastala rozhodná právní skutečnost pro skončení účelu zpracování a zároveň uplynula i ochranná retenční lhůta vymezená s ohledem na princip minimalizace doby uchovávání osobních údajů;
- a současně netrvá oprávněný zájem Provozovatele, zanikly všechny povinnosti Provozovatele stanovené obecně závaznými právními předpisy, které vyžadují uchovávání osobních údajů dotčené osoby (zejména pro účely archivace, výkonu daňové kontroly apod.), Nebo které by bez jejich uchování nebylo možné splnit.
Jakékoliv náhodně získané osobní údaje v žádném případě dále systematicky nezpracovávají na žádný námi vymezený účel. Pokud je to možné, informujeme dotčenou osobu, jejíž náhodně získané osobní údaje patří o jejich náhodném získání a podle povahy případu jejího poskytneme potřebnou součinnost vedoucí k obnovení kontroly nad její osobními údaji. Ihned po těchto nezbytných úkonech směřujících k vyřešení situace, všechny náhodně získané osobní údaje neprodleně bezpečným způsobem zlikvidujeme.
V případě zájmu o další informace o konkrétní době uchovávání Vašich osobních údajů nás prosím kontaktujte prostřednictvím uvedených kontaktních údajů.
- Zveřejnění údajů
Provozovatel získané údaje v žádném případě nezveřejňuje.
7. Přeshraniční přenos osobních údajů
Přeshraniční přenos osobních údajů se neuskutečňuje.
8. Práva a povinnosti dotyčné osoby
- Zákazník je povinen uvést pouze úplné a pravdivé údaje.
- Zákazník se zavazuje, že v případě změny své údaje zaktualizuje a to nejpozději před provedením první objednávky následující po vzniku změny.
- Zákazník se zavazuje, že pokud poskytne osobní údaje třetí osoby (jméno, příjmení, telefonní číslo), činí tak pouze s jejím souhlasem a dotyčná osoba je seznámena s postupy, právy a povinnostmi, které jsou uvedeny na této stránce.
- Jako náš klient a dotyčná osoba máte ve stanoveném rozsahu právo rozhodovat o nakládání s Vašimi osobními údaji. Uplatnit níže uvedená práva si můžete:
- Osobně na kontaktem místě Provozovatele 120 Čalovec, 946 02;
- Prostřednictvím naší zákaznické linky: +421915459112
- Prostřednictvím elektronické pošty: objednavky@taxikashop.sk
Budeme se Vám snažit odpovědět co nejdříve, vždy Vám však odpovíme nejpozději do 30 dnů od doručení Vaší žádosti. Platné právní předpisy a Nařízení GDPR, resp. Zákon Vám zajišťují zejména:
Právo na přístup - Máte právo od nás požadovat potvrzení o tom, zda se zpracovávají Vaše osobní údaje, a pokud tomu tak je, získat kopii těchto údajů a dodatečné informace vyplývající z čl. 15 Nařízení, resp. § 21 Zákona. V případě, že o Vás získáváme velké množství dat, můžeme od Vás požadovat, abyste specifikovali svůj požadavek na okruh konkrétních údajů, které o Vás zpracováváme.
Právo na opravu - K tomu, abychom o Vás neustále zpracovávaly pouze aktuální osobní údaje potřebujeme, abyste nám jejich změnu oznámili co nejdříve jako nastane. V případě, že o Vás zpracováváme nesprávné údaje, máte právo požadovat jejich opravu.
Právo na výmaz - Pokud budou naplněny podmínky článku 14 Nařízení, resp. § 23 Zákona, můžete požadovat výmaz Vašich osobních údajů. O výmaz proto můžete žádat například pokud jste odvolali Váš souhlas se zpracováním osobních údajů a neexistuje jiný právní základ zpracování, nebo v případě, že Vaše osobní údaje zpracováváme nezákonně, nebo se pominul účel, na který jsme Vaše osobní údaje zpracovávány a zpracovávány jejich za jiným kompatibilním účelem. Vaše údaje však nevymažeme pokud jsou nutné k prokazování, uplatňování nebo obhajování právních nároků.
Právo na omezení zpracování - Pokud budou naplněny podmínky článku 18 Nařízení, resp. § 24 Zákona, můžete od nás požadovat, abychom omezili zpracovávání Vašich osobních údajů. O omezení proto můžete žádat například během toho, jak namítáte správnost zpracovávaných údajů nebo v případě, že je zpracování nezákonné a Vy si nepřejete, abychom údaje vymazali, ale potřebujete, aby jejich zpracování bylo omezeno během toho jak si uplatníte Vaše práva. Vaše údaje nadále zpracováváme pokud existují důvody pro prokazování, uplatňování nebo obhajování právních nároků.
Právo na přenosnost - Pokud je zpracování založeno na Vašem souhlasu nebo prováděny za účelem plnění smlouvy uzavřené s Vámi a zároveň prováděny automatizovanými prostředky, máte právo od nás obdržet Vaše osobní údaje, které jsme od Vás získali v běžně používaném strojově čitelném formátu. Pokud o to budete mít zájem a bude to technicky možné, Vaše osobní údaje přeneseme přímo k jinému provozovateli. Toto právo nebude možné uplatnit na zpracování vykonávané z důvodu plnění úkolu ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci.
Právo nesouhlasit se zpracováváním - Pokud zpracováváme Vaše osobní údaje z důvodu plnění úkolu ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci nám svěřené, nebo pokud je zpracování prováděno na základě našich oprávněných zájmů či oprávněných zájmů třetí strany, máte právo namítat proti takovému zpracování. Na základě Vaší námitky zpracovávání osobních údajů omezíme a pokud nepreukážeme závažné oprávněné důvody zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy, právy a svobodami nebo důvody pro prokazování, uplatňování nebo obhajování právních nároků, osobní údaje nadále zpracovávat nebudeme a Vaše osobní údaje smažeme. Máte právo kdykoliv namítat proti zpracovávání osobních údajů pro účely přímého marketingu, včetně profilování v rozsahu, v jakém souvisí s takovým přímým marketingem. Po vznesení námitky Vaše osobní údaje již k tomuto účelu zpracovávat nebudeme.
Právo podat stížnost - Pokud se domníváte, že zpracování Vašich osobních údajů je v rozporu s Nařízením, resp. Zákonem, máte právo podat stížnost na jeden z příslušných orgánů dozoru, zejména v členském státě Vašeho obvyklého pobytu, místa výkonu práce nebo v místa údajného porušení. Pro území České republiky je kontrolním orgánem Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem: Hraničná 4826/12, 820 07 Bratislava, Slovenská republika, web: www.dataprotection.gov.sk, tel .: +421 / 2/3231 3220.
Právo odvolat souhlas - Pokud je zpracovávání Vašich osobních údajů založené na souhlasu, máte právo tento souhlas kdykoliv odvolat. Odvolání souhlasu nemá vliv na již provedené zpracování. Pokud se kdykoliv později rozhodnete, že máte zájem znovu dostávat od nás obchodní a marketingové nabídky o našich produktech a službách, svůj odvolán souhlas (respektive podanou námitku) můžete kdykoliv znovu udělit, a to kteroukoliv výše uvedenou formou kontaktu.
- Kontaktní údaje Úřadu a odpovědné osoby
Úřad pro ochranu osobních údajů Slovenskej republiky
adresa:
Hraniční 12
820 07, Bratislava 27
Slovenská republika
IČO: 36 064 220
podatelna:
pondělí - čtvrtek: 8:00 - 15:00
pátek: 8:00 - 14:00
Telefonické konzultace v oblasti ochrany osobních údajů:
Úterý a Čtvrtek od 8:00 do 12:00 +421 2 323 132 20
Sekretariát předsedy úřadu +421 2 323 132 11
Sekretariát úřadu +421 2 323 132 14
Fax: +421 2 323 132 34
mluvčí:
mobil: 0910 985 794
e-mail: hovorca@pdp.gov.sk
E-mail:
a) obecně: statny.dozor@pdp.gov.sk
b) pro poskytování informací podle zákona č. 211/2000 Sb .: info@pdp.gov.sk
c) webové sídlo: webmaster@pdp.gov.sk
d) pro podávání žádostí o poskytnutí informace podle zákona č. 211/2000 Sb. o svobodném přístupu k informacím využijte on-line formulář.
e) emailová adresa, jejímž prostřednictvím Vám bude Úřad poskytovat poradenství v oblasti ochrany osobních údajů. Je určena pro děti, mládež, studenty, učitele, rodiče, kteří mají podezření, že jejich osobní údaje byly zneužity: ochrana@pdp.gov.sk
Vzor návrhu na zahájení řízení o ochraně osobních údajů naleznete na webovém sídle Úřadu (https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk/content/konanie-o-ochrane-osobnych-udajov).
10. Zabezpečení webového sídla
Webové sídlo https://taxikashop.cz/ používá při jakémkoliv připojení uživatele a přenosu jakýchkoliv údajů šifrované připojení SSL, které znemožňuje přístup třetích osob k přenášeným datům během jejich přenosu na internetu a pozměňování těchto údajů třetími osobami. Databáze provozovatele obsahující osobní údaje jsou chráněny šifrováním a neveřejných přístupovými údaji v souladu s nejmodernějšími technickými standardy.
- Zásady používání souborů cookie
V souladu s §55 odst.5 Zákona NRSR č. 351/2011 CFU o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů si vás dovolujeme informovat o používání cookies a upoutat Vaši pozornost na možnost změny nastavení svého internetového prohlížeče pro případ, že vám aktuální nastavení využívání cookies nevyhovuje.
Co jsou cookies?
Soubory cookies jsou malé textové soubory, které mohou být do internetového prohlížeče odesílány při návštěvě webových stránek a ukládány do Vašeho zařízení (počítače nebo do jiného zařízení s přístupem na internet, jako např. Smartphone nebo tablet) přesněji do složky pro soubory internetového prohlížeče. Cookies obvykle obsahují název webové stránky, z níž pocházejí, datum svého vzniku a informace pomocí kterých si umí stránka "všimnout" určité vstupy, nastavení a preference (například přihlášení, řeč, velikost písma a jiné preference zobrazování) během určitého času, takže jejich nemusíte při následujících návštěvách nebo při pohybu na stránce nanovo zadávat. Cookies mohou také sloužit k zachycení toho, jak stránku používáte, a na jeho analýzu. Existují tzv. session cookies, které se vymažou po zavření okna prohlížeče, a tzv. permanentní cookies, které se ukládají během delšího časového období na Vašem harddisku a až po uplynutí určeného času jejich prohlížeč vymaže.
Používání cookies
Používáním stránek provozovaných MolnarT s.r.o. vyjadřujete souhlas s použitím cookies v souladu s nastavením Vašeho internetového prohlížeče. Pokud navštívíte naše webové stránky, v prohlížeči máte povoleno přijímání souborů cookies, neprovedete změnu nastavení internetového prohlížeče a pokračujete v návštěvě našich web stránek považujeme to za přijetí našich podmínek používání souborů cookies.
Soubory cookies, které používáme, nepoškozují váš počítač.
Proč používáme cookies?
Cookies používáme s cílem optimálně vytvářet a neustále zkvalitňovat naše služby, přizpůsobit jejich Vašim zájmům a potřebám, zlepšovat jejich strukturu a obsah, jakož i na vytváření zajímavých nabídek pro Vás. Provozovatel MolnarT s.r.o. nepoužívá údaje získané používáním cookies jako kontaktní údaje na kontaktování prostřednictvím pošty, elektronické pošty nebo telefonu. V rozsahu, v jakém jednotlivé implementované cookies zpracovávají údaje, dochází ke zpracovávání ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení GDPR - oprávněného zájmu za účelem zachování co nejlepší funkcionality a optimalizaci internetové stránky a propagačních nástrojů, na cílený a efektivní marketing.
Jak můžete nastavení cookies změnit?
Většina internetových prohlížečů je původně nastavena na automatické zapnuté cookies. Toto nastavení lze změnit zablokováním cookies nebo upozorněním v případě, že se mají cookies poslat do vašeho zařízení. Instrukce na změnu cookies najdete ve volbě "pomoc" každého prohlížeče. Pokud používáte různé zařízení pro přístup k stránkám (např. Počítač, smartphone, tablet), doporučujeme každý prohlížeč na každém zařízení přizpůsobit vašim preferencím cookies.
Konkrétní postup pro nejpoužívanější webové prohlížeče najdete zde:
Chrome
Safari
Internet Explorer
Firefox
Android
Seznam
Proč si ponechat nastavení cookies?
Používání cookies a jejich povolení ve webovém prohlížeči je na vašem rozhodnutí. V případě změny jejich nastavení však mohou mít některé naše webové stránky omezenou funkčnost a snížený uživatelský komfort.
Zmeniť nastavenia cookies
- Závěrečná ustanovení
Náš internetový obchod není určen pro osoby mladší 16-let. Mladší osoby mohou náš internetový obchod používat pouze s uděleným souhlasem jeho zákonného zástupce.
Stránka je zabezpečena SSL certifikátem. Systém ClickEshop s platformou je sladěna s evropskou legislativou o ochraně osobních údajů. Data jsou uložena na systémech s vysokou bezpečností a stabilitou. Projekty jsou provozovány v zabezpečeném datovém centru s nejmodernějšími technologiemi, přičemž relevantní data jsou uložena šifrované formě.
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § § 62 zák. č. 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů neodmítnete zasílání elektronické pošty pro účely přímého marketingu. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Na zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zprostředkovatele zpracování, kterým je provozovatel portálu Heureka.sk tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně na její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit nesouhlas odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
Na anonymní měření návštěvnosti naší Internetové stránky používáme standardní řešení: Google Analytics - nabízejí možnost odmítnutí měření.
V případě "porušení ochrany osobních údajů", které vede k jejich ztrátě, změně, zničení nebo neoprávněnému poskytnutí je provozovatel povinen to bez zbytečného odkladu oznámit na příslušný kontrolní orgán. Provozovatel to má provést nejpozději do 72 hodin.
Datum poslední aktualizace: 19.4.2024